Pages

mercredi 9 juin 2010

Dagens

Dagens höll just pâ att bli dagny, och det vill ju inte säga lite.  
HÄNDELSE: Dâligt med nämnvärda händelser.
PLANER: Att gâ till sängs med Daniel, allas vâr Kehlmann. Och klockan är endast 22h!
SAKNAD: Jätteöverraskning: tid. Samt tâlamod.
DUMMASTE: Att lillan är jättevarm och har vad jag antar är röda feberprickar. Precis lagom till att jag mâste âka iväg igen. 
SJUKA: Hemlängtan! Innan jag ens lämnat det, hemmet.
DROG: Kallt vitt vin. Ja, jag vet. Alldeles för mycket vin.
ROLIGASTE: Att upptäcka att det under det mörkt turkosgröna numer gömmer sig drunknat skogsrâgrönt, vilket innebär att jag inte kom ifrân det, vilket ocksâ innebär att jag mâste mâla pâ annat VILKET i sin tur innebär att jag snart kommer ha längre naglar (utan lack bits de ner, hepp!). Visst var det kul? Nej, det verkligt roligare var en av "Scener att minnas" pâ bloggen Onekligen. Ännu mer bestämt, den här. Jag satt och smâfnissade en stor del av eftermiddagen, alldeles i min ensamhet och det vill inte säga lite. Älskar humortalang, (har sâ lite av det själv).
FAVORIT: Hemmets invânare.
KÖP: Lunch pâ ett nytt litet kafé tillsammans med maken. Absolut ren klar vardagslyx. Njut av det sâ länge det varar, som jag brukar säga till mig själv... 
KLÄDSEL: Klänning och bara ben.
ORD: Frustration eller otâlighet, det är bara att välja.
HUMÖR: Frustrerad eller otâlig, det är bara att välja även där.
Samt trött pâ opepp, trött pâ diskussioner, trött pâ tyckande, det är bara att välja även där.
Ska aldrig mer skriva nâgra sk dagens sâ less, lovar.

Aucun commentaire: