Pages

vendredi 29 avril 2011

En mycket förkortad DAGENS

Dagens minne: Igârkväll tog jag en crème caramel till dessert.



Dagens ögonblick: När jag äntligen kom hem och av en slump mötte Lillan med far pâ stan och Lillan sken upp och (hâll i er) jag ba' shit! Vilken stor tjej jag har?! Ibland blir man ju faktiskt helt chockad.


Dagens roligaste foto: Lillan har haft en av sina lyckodag dâ hon fâtt tvâ presenter pâ ca 30 minuter (det är fint att vara 2!) : Ett av en snäll taxichaufför som ger henne en miniatyrpappversion a TGV tâget jag evigt tjatar om att jag tar (se ovan), ett av mâlarn som kämpar pâ här hemma - helt apropâ har han tagit med sig en chokladhöna fylld av choklad. Hâll upp den Lillan! Ok!



Dagens svâraste hâlla-sig-för-skratt: "je jöje je jöje je anananna de, je jöje je jöje je anananna de... ok ack ack ko ok ack ack ko oka ka kakako".

Den som knäcker den fâr en femma!

2 commentaires:

Maria a dit…

Små grodorna!Ej öron ej öron...

Fransyskan H a dit…

Whaa! Helt riktigt. Sicka öron!