Pages

samedi 13 février 2010

Bloggstiltje och obtstinata antibarn

Bloggstiltje verkar det vara lite varstans - vârisarna som lossar nâgonstans djupt inifrân och fâr en att tänka pâ annat? Nya projekt, nya tider, nya vindar.

Eller sâ är det fler än jag som efter vissa dagar av intensivt bloggande och kommenterande liksom fâr nâgonslags överdos.

Samtidigt känner jag mig löjlig när jag är som ett obstinat antibarn hela tiden så,... skriver Sanna Lundell idag och jag tänker: haha, precis sâ!

Ofta känner jag mig som ett obstinat antibarn.
Nu ska jag âka till tâg och hämta upp föräldrar, numer morföräldrar, och âterbekanta lillan med dom.
Över nâgot kilo importerade färska räkor till lunch. Är man västkustbarn sâ är man...

Sen ska jag packa. Och sen, ja sen lär det väl bli värre bloggstiltje än pâ länge för dâ blir det Andalusien!

Aucun commentaire: