Pages

mardi 2 février 2010

He did it again, forts.

Charlie hittade vad jag inte hittade och skriver "Modesty is not his middle name".
Det kan man ju bara hâlla med om och detta är precis vad jag älskar med denne man. Störst, bäst och vackrast - ja! Och - och??

Som sagt: The Ipod Nano är det bästa som hänt sedan the Ipod.
Say no more.

3 commentaires:

Charlie Truck a dit…

Ha!
Det beror nog delvis på att jag bpr i landet av konstant hyberbole som gör att jag börjar bli trött på stora och många adjektiv.

Jag tycker Apple gör en del fantastiska produkter, och vad gäller marknadsföring är de världsbäst, förstås.

Jag får ändå lite andnöd av sådana här frälsningsmöten, och jag tror att de är rätt innefektiva. De lägger upp smashläge för all kritik och den strömmande ju in direkt också. Jag tror faktiskt att man kan vinna på en lite mer ödmjuk ton ibland...

Sedan är jag rätt glad att jag slipper jobba för herr Jobs...

Fransyskan H a dit…

haha ! Jag skulle tvärtom älska att jobba för herr Jobs...! (fast bara i hyfsat direktkontakt, längre ned kan det säkert vara slitigt).

Vet inte vad som gör det, men jag fâr istället för andnöd en jättekick av att höra honom! Associationssaker, kanske...?
Jag tycker det ligger stark humor och ironisk distans i just hans användande av alla superlativ.

Charlie Truck a dit…

Jag har bara hört att han är en extremt kolerisk och jobbig chef, men det är kanske bara elakt avundsjukt skvaller. Sådant får han säkert utstå en hel del.
Och inspirerande kan han nog vara!

Annars brukar Apple väl rankas rätt högt i sådana där bästa arbetsplatsen-undersökningar.