Pages

vendredi 9 juillet 2010

Frankrike - obehörigt omrâde

... i vilket man tyvärr inte kan se Ingen bor i skogen, inte ens via SVTplay.
Obehörigt omrâde, eller hur var det det stod pâ de där runda skyltarna, liknande trafikskyltar, uppsatte här och där, i skogen.

Frustrerande är det i alla fall, efter alla lovord, bland annat hos Bodil Malmsten och JennyMaria, vilka jag estimerar högt, bägge tvâ, och efter att satt sig tillrätta, klickat i sig pâ SVTplay av alla ställen - vilket normalt sett bara flyger förbi som en fjärran tanke, men nu sâ, tänkte jag, nu ligger hon där hon ligger, han sitter där han sitter, och alltsâ satte även jag mig tillrätta. Men tyvärr.

Kanske fâr man se framemot en DVD sâ smâningom? Hrmf.

2 commentaires:

Alex a dit…

Gillar vissa karaktärer, men i övrigt är jag inte frälst och det trots att det är Umeåbor som gjort serien.

FransyskanH a dit…

Det är just karaktärerna som givit mig mersmak, tänkte jag säga, men mersmak ges ju endast när man kunnat smaka sâ snarare: gjort mig nyfiken. Fâr mao hoppas pâ en DVD i framtiden.