Pages

mercredi 7 juillet 2010

Âh inspiration! (Länk).

Precis vad jag behövde just idag: The Things.
Fy tusan sâ mycket snyggt.
Oj sâ inspirerande!
Inser och erkänner villigt och utan att rodna att jag verkligen gillar att veta hur Ingmar Bergmans bibliotek sâg ut och hur Hemingway hade det hemma. "Dagens loftkänsla", "dagens bokhylla" etc... Gillar skarpt!

Bakom det hela, Konrad Olsson; ung journalist med stilig penna som man redan kunnat läsa mer av här,  (och, dessutom, som jag förstâtt det, svâger till utmärkta AMO), men vars saker jag alltsâ upptäckte först precis just nu.
.
The Things kommer jag ögonblickligen och tacksamt länka in här nere till höger.

2 commentaires:

Konrad Olsson a dit…

Tack, det var fina ord. Kul att du gillar.
Ha det fint.
Konrad

Helena a dit…

Väldigt meriterat. Flera av dina KO-inlägg lästa sedan länge fastnade ocksâ: särskilt lägenhetsfunderingar och ipod/anteckningar...! Kul att du âterupptar ocksâ detta (om jag förstâtt det rätt!).