Pages

dimanche 26 septembre 2010

Som ni kommer märka sâ testas det.

Övning. Ungefär: Hur fâ en ny modell att likna den gamla modellen... Än sâ länge gâr det sâ där.

Uppdatering: Och allt detta hjälpte inte ett smack. Jag fâr fortfarande inte upp en enda bild. (Karin! Du hade mao rätt - inte modellen det satt i, kanske är det min dator i sin helhet som hâller pâ att dra sista sucken...). Âterkommer.

Uppdatering 345: Nu struntar jag i det här och gâr och lägger mig med min bok - fâr det bli en bildfri blogg hädanefter sâ fâr det väl bli det. Värre saker har vi överlevt.

Dock FÖLJDFRÂGA: Om nâgon har haft samma problem och lyckats lösa det, dvs, helt plötsligt slutar bilduppladdningsfunktionen att fungera - det gâr att välja foto att ladda upp, sen börjar det snurra som om det laddar upp, vilket det alltsâ aldrig gör - hör av er till undertecknad som blir er evinnerligt tacksam.

1 commentaire:

Karin S a dit…

http://knownissues.blogspot.com/search/label/images

Kanske kan vara till hjälp...