Pages

samedi 25 septembre 2010

Trilskeriet fortsätter

Bilderna vägrar laddas upp - eller sâ är det blogger som vägrar ta emot uppladdningen.
Tippar pâ det senare dâ bilderna inte i nâgot ändrat sig vad gäller format eller storlek.
Istället har ju blogger bytt uppladdningsfönsterformat och det vare sig ser ut eller fungerar likadant längre. Absolut inte likadant. Inte alls. Sâ jag tar om frâgan: är det alltsâ bara jag som inte lyckas? hm hm.

Nâväl, tillbaka hemma är jag och det är ju dock ack sâ mycket viktigare.
Sâdär nämnt i förbifarten, bara, för alla som nu Det intresserar.

Ni fâr väl tänka er hur det här...

skulle funnits en bild pâ Oksanens nyöversatta bok vid sidan av, här...

Millenium still going strong, nu i bâde vanlig och pocket upplaga, sida vid sida, till och med i en liten tâgstationskiosk.

och här... annat smâtt och gott.

Men det är klart. Det klarar ni ju er utan, det med. Här har nu blivit riktig höst. Mörkt. Riktigt kyligt. Och jag är tillbaka i min älskade stad. Godnatt!

5 commentaires:

Alex a dit…

Kan problemen med bilderna möjligtvis bero på att du har en gammal bloggermall?

Karin S a dit…

Eller också behöver du uppdatera webläsaren?

Fransyskan H a dit…

Hm. Ni ställer frâgor som fâr mig att inse att jag inte kan alls tillräckligt om bloggers funktionalitet. Gammal bloggermall... har blogger verkligen kunnat uppdatera sâ att alla användare av deras vanliga basmall inte kan ladda upp bilder längre? Samt, följdfrâga: hur gör man isf för att uppdatera sin mall...? Tar det mycket tid? Och webläsare ska vara senaste... men jag fâr ta och kolla upp även detta.

Karin S a dit…

Nä, min mall som nu är borta, var samma som din, och det var inga problem med bilder, däremot tycker jag att helheten krånglar då och då. Du kan även gå in på frågeformumet med ledord typ "inte ladda upp bilder" och förmodligen hitta en förklaring.

Fransyskan H a dit…

Det märkliga är att det aldrig varit problem, bara helt plötsligt: omöjligt. Jag tror jag fâr ge mig pâ en helrenovering.