Pages

mercredi 16 décembre 2009

Ytterst hedrad

Var och är jag av att fâ bli inbjuden till Life de Luxe's och Joruns adventskalender.
Min lucka finner ni här.

Och nu ska jag, ett âr senare, strax gâ till ett annat bord, men med samme make.

Trevlig kväll!

6 commentaires:

Ivana a dit…

Fint skrivet!

Jorun a dit…

Inget mot hur hedrad jag blir av alla som vill vara med!

Hoppas ni får en trevlig födelsedagskväll.

Anonyme a dit…

Ditt inlägg påminner om situationen i min lucka i Joruns kalender 6 dec ifjol...
/Signe

Fransyskan H a dit…

Ivana - tack, det var snällt sagt! jag var som sagt lite kluven, men samtidigt var och ÄR det ju sâdana minnen.

Jorun - det fick vi: fantastisk smakupplevelse!!

Signe - har försökt hitta dit, men hamnade hos Dirk Westermann som jag inte tror är du!
Visst är det ändâ märkligt med just detta minnet. Sâ nära och ändâ sâ fjärran, ungefär. Har verkligen svârt att tänka att jag stod där, med magen, att den ens funnits, att jag ens skulle etc etc. Och samtidigt har man ju ett väldigt konkret exempel här varje dag som säger att jojo, sâ var det allt.
Ungefär det och lite till handlade födelsedagsmiddagens samtal om!

Jorun a dit…

Voilà! Signes lucka i fjol

Fransyskan H a dit…

Ja! nu ser jag - den hade jag ju tom läst. Väldigt stämningsfull bild - och jättefin kommentar!