Pages

dimanche 6 décembre 2009

Bokcirkelurum

A.M.O. bjuder upp till dans i form av bokcirkel pâ kafé efter ett antal funderingar runt nätcirkel, och hade jag vart Umebo hade jag nog hoppat pâ om inte sâ för att försöka och se vad det kan ge. Hon har nog helt rätt i att prova pâ en cirkel med verkligt möte - idén nätcirkel är trevlig, men frâgan är vad det verkligen kan ge. Var och en argumenterar runt boken i frâga och sen...? Inte vet jag. Kanske är det dock inte lättare i "verkliga livet" - men om inte annat sâ kan man ju ta en kaffe tillsammans! (fast här är jag i ärlighetens namn lite hypocrite; jag är värdelösast bland värdelösa när liknande idéer verkligen blir verklighet - och kommer aldrig iväg... Gruppmöten och -diskussioner har aldrig varit min starka sida, men det är aldrig för sent att ändra sig!) Idén är bâde god och kul tycker jag, sâ jag hoppas det blir nâgot av det!

Aucun commentaire: