Pages

mardi 13 octobre 2009

Det blir inget med det

Tyvärr blir det ingen uppdatering med foto, som utlovat här, angâende Natur och idé och förföriska reklampelare i den berlinska natten. Inte nog med att min telefon fortfarande inte skickar eller tar emot e-mail (ja, givetvis med mig som den aktive sändaren...), idag lyckades vi, min kollega och jag, genom att vilja âteraktivera dess oförstâeligt inaktiva e-mail funktion, misslyckas att fâ igâng mailen, men däremot radera samtliga foton tagna de senaste 2 veckorna. Och det var inte bara förföriska reklamfoton som försvann som pulvriserade atomer ut i ingenstanset, men ocksâ första-gângs-tofsar pâ en 9-mânaders, solnedgâng över Loire-älven, min älskade med en dotter pâ axlarna och mycket lycklig sâdan. Samt även ett antal jobbrelaterade foton frân Berlin som skulle varit väldigt nyttiga att ha bâde idag, imorgon och under mânaderna som kommer.

Jag kan mao fortfarande inte ta emot mail, eller skicka, men däremot sörja det som var och icke är.

Tja, vad säger man. Grrrr?

Aucun commentaire: