Pages

jeudi 1 octobre 2009

Waltzing Matilda tillsammans med min wrap

2 dubbelw i en och samma mening och situation, det ar inte varje dag, det. Och har kommer ett tredje: Waits. Walzing Matilda med Tom Waitz. Sa vackert och naket att det nastan gor ont. Hoppa in pa narmsta Spotify (!) Eller spring forbi en skivaffar och se om den finns.
Waits och Walsen accompagnerar min Wrap har pa taget mot storstan och jag undrar varfor man alltid gar pa det? W-r-a-p. Klart det inte kan vara gott i baguetternas land. Den fetaost som ska vara blandad med tapenade ar en geggig massa i det lika gegigga tortillabrodet. Men a andra sidan ar ju inte ens baguetterna nansin goda pa TGV tagen. Kanske ar det hastigehetens fel? For inte ar det priset - eller borde inte vara priset for allt ar dyrt som f-n. 28 mil pa 1h40. 7 euros for en wrap och en flaska H2O. Asch. Lat oss kora Walzing Matilda annu en gang istallet; en acklig wrap har aldrig ngn endaste dott av. Dessutom ar jag pa alldeles for bra humor for att lata mig dras ned av en tapenade... Varfor? For man blir ju det, av klokhet och intelligens. Kommer alldeles strax bli tvungen att dela med mig av lite mer Seneque. Sa precist. Sadan rigeur. Jag blir alldeles varm.

Aucun commentaire: