Pages

mercredi 18 août 2010

Don't cry for me Göteborg

Eller snarare tvärtom. Sörj nu inte Göteborg, och, nej det gör jag inte sâ ofta.
Men nu senast, tvâ saker som gör att man om inte annat skulle velat kunna ta ett sjumilakliv inemellanât (och dâ är man i detta fall jag):
  • Way out West. Anna Ternheim pâ scen, âh! Inte illa. Och Lykke Li hade jag gärna velat se live, hon med.
  • Och nu dâ, Bokmässan som jag gärna skulle besökt i allmänhet, men kanske särskilt för exempelvis detta, för se här: Erica Jong kommer till stan! Lite som ovan med Lykke Li där det i mycket handlar om att stilla nyfikenheten genom att med egna ögon fâ se hur bra det kan bli live vore det här att fâ se hur hon idag är och uttrycker sig. Hennes Henry Miller och jag fick mig ju att bâde fundera och drömma sâ mycket, i tidiga tjugo-âr.

Aucun commentaire: