Pages

mercredi 22 décembre 2010

Börje Ahlstedts

memoarer fâr nog bli en födelsedagsönskning. Jag kan bara inte tro att det inte är intressant läsning förräns jag läst själv.

3 commentaires:

Therése a dit…

Jag inser att du läser ohyggligt mycket fler böcker än jag och därmed kanske kan ödsla tid på att läsa sånt som kanske inte är så bra, men det är få böcker jag är så ointresserad av. Börje Ahlstedt kan vara en av de mest ointressanta människor jag känner till faktiskt. Min förutfattade mening är att boken kommer vara en enda lång hyllning till honom själv. Men, vem vet, den kanske är bra?

Fransyskan H a dit…

Jag har inte följt honom i alla mediestormar det senaste, men tänker att med alla de roller han spelat, utvald av de regissörer han valts av - kan han vara en ointressant människa? Kanske, men tror ej (kanske självgod, âterstâr att se).

Fransyskan H a dit…

DOCK har du helt rätt, Therése - ödsla tid pâ det som inte är sâ bra är alltid frustrerande och tiden ligger bakom mig dâ jag fortsatte om det var verkligt ointressant. (Listan "outlästa böcker 2010" är mao en lista i sig, sâ blir det säkert ocksâ vidare)...