Pages

jeudi 30 décembre 2010

Dagens överraskning medför olika sysselsättningar

Dagens överraskning: Jag har tappat bort min röst. Helt väck, alltsâ fullständigt stum. Och dâ fâr man ta allt som man fâr ta det. Medför olika sysselsättningar.



En slutför excelövningar, en ser till att alla matvaror kommer ordentligt hem (till mitt knä) frân matbordet.

Just nu tar hon istället ut CD skiva efter CD skiva ur hyllan bakom mig och säger boom när den ramlar i golvet. Och eftersom jag ändâ inte kan säga nâgot sâ hâller jag tyst.

3 commentaires:

annannan a dit…

Hon blir nog artist och inte ingenjör när hon blir stor. En ingenjörstyp hade haft fingrarna i grenuttaget för länge sedan!

Jag skickar en till CD-skiva som Lillan kan plocka med idag!

annannan a dit…

Gör jag ju inte, för jag kom just på att jag inte har din nya adress!

Fransyskan H a dit…

Men âh vad trevligt - och verkligen hyggligt. Skickar adress via mail!