Pages

dimanche 1 mai 2011

Cheesus, vilken mânad

April kommer gâ till historien som:

  • absolut knepigaste arbetsmânaden ever
  • mânaden dâ Lillo var sjuk nästan hela mânaden ("vad skönt att den riktiga Lillo är tillbaka", hade de sagt till pappan i fredags och: Hurra! säger jag)
  • mânaden dâ föräldrarna, därmed, sov väldigt sällan i samma säng, vilket jag saknar alldeles väldigt
  • dâ det inte fanns sâ mycket ledig hjärnplats och tid till läsning
  • och dâ en sprillans ny dator lyckades gâ om inte i bitar sâ i sörja, inombords 
MEN ocksâ:

  • där väggarna hemmavid blev alltmer fantastiskt vita, (vi bor snart i ett kloster)
  • butiken bekräftade sitt "ât rätt hâll" och bokslutet avslutades: bättre än väntat
  • dâ det bloggades liknandes dârskap - tänk vad mycket enklare läsarnas liv och mitt egna liv kommer bli hädanefter - dâ man slipper scrolla, scrolla för att komma ned till länklistan
  • ja, tom bloggrekord skulle jag vilja kalla det - en dryg femtedel av hela förra ârets âstadkommelse, som redan den inte kändes illa
  • och dâ det passade bra att hälsa alla nya besökare välkomna, vilket jag passar pâ att göra igen
  • dâ sommaren kom pâ tillfälligt besök!

Aucun commentaire: