Pages

mardi 27 avril 2010

Mig själv!

Intresseklubben kan frodigt notera att förutom att väldigt mânga hittar hit tack vare inlägget "masturbera mera" etc, har nu en vänlig själ klickat in sig efter en google sökning om "mig själv".

Fransyskan H kommer pâ säkert plats femhundratrettiotre efter grannar som:

"Jag är sâ himla stolt över mig själv. Födde vaginalt och utan bedövning!".
Ja, nej, hu, det skulle inte kunnat vara jag. Tvärtom pâ precis alla sätt och vis. Aldrig utan bedövning om det inte vore det eller döden. Och min stolthet ligger gömd pâ helt andra ställen.

"Subtitles to the movie, Kurt Olsson Filmen.Om.Mitt.Liv.Som.Mig.Själv".
Här bränns det lite mer - fast inte riktigt lika grov dialekt, hehe. Oj oj oj, "här sitter vi, vi här bak i bilen â vill ej va med om nân krock" - nu fick jag en inre syn av möbelmagasinet ut mot E6an, med den vita skinnsoffan som uteskyltning. Det var tider det.

"Idag hade jag helst inte velat träffa mig själv. Herta Müller".
Trevligt sällskap! Det var ett tag sedan.

Samt: Kent!

2 commentaires:

Jorun a dit…

Vad du skriver! Det bara kvillrar fram pärlor. Själv har jag fått en släng av bloggafasi igen. Det går nog över med tiden.

Fransyskan H a dit…

Hm. Ja. Det där med lusten gâr upp och ned vad gäller allt, nâ?
Samt kanske ocksâ var man lägger sin ribba (och dâ handlar det inte absolut om höjd eller värdesättning öht, för den delen). Just nu känns denna blogg ibland lite mer som en "Kära dagbok, idag sâ...", än den blogg den var tänkt som. Â andra sidan har jag kommit fram till att jag nog struntar i det; tror det är enda sättet för mig att hitta lângvarig(are) motivation - eller âtminstone mer jämn sâdan. Dvs - om inte sâ blir det bra minnesanteckningar för helt egoistiskt bruk!
Vad snäll du är som kallar det pärlor! Det blir jag väldigt glad av.