Pages

mercredi 14 avril 2010

Efterlysning, pâ temat - "vad bidde det dâ?"

Jorun ställde frâgan om klänningen som blir till kortare klänning som förmodligen sâ smâningom blir till linne..., och eftersom den frâgan väldigt ofta kommer när klänningen kommer ut i dagen svarar jag här:

Tyvärr har jag inga att sälja och ännu mer tyvärr är det inte jag som sytt den (det är Stig Lindbergs vackra tyg som mânga säkert känner igen, med bandkant i rött, och SÂ svârt bör det inte vara!) - jag ramlade som gravid pâ den pâ Tradera där en annan mycket händigare kvinna hade den till salu, kanske fler har/har haft samma tur.

Och OM fler haft liknande tur - eftersom även jag ofta tänker att vi borde ha sâdana till försäljning tar jag tacksamt emot tips och kontaktuppgifter till kvinnan ifrâga!

1 commentaire:

Maria a dit…

Du har ju din köphistorik och där hittar du väl kvinnan i fråga!? Kram Yster