Pages

mardi 8 mars 2011

Bloggfunderingar - och om ni fick valja?

Hm. Sa här pâ väg mot flyget vill jag dela med mig av lite funderingar (och ni fâr ursäkta - och stâ ut med - alla dubbelprickars och annats frânvaro över diverse a och o - vilket dock nu är uppdaterat).
Som väl alla som har eller haft en blogg vet sâ ställer man sig ibland frâgan: om vad? Till vem? What for? Och inemellan tappar man lust och/eller fokus, ibland jättepeppad, ibland nästan illamâende.

De som läst här ett tag vet att en egenskap av den här bloggen är "spretig". För att intressera mig mer för fokus än lustbrist tänkte jag utnyttja dessa dagar av frânvaro för att höra med er. Om ni fick välja, ja faktiskt styra, vad skulle ni vilja läsa mest av? Vad mindre? Mer? Vad inte alls?
Alla âsikter välkomnas, man fâr gärna vara anonym, och har man själv idébrist kommer nâgra helt gratis idéer här: böcker, film, vardag, smâbarnsliv, fransk vardag, etc etc.

Jag är själv relativt dâlig pa att svara pâ liknande uppmaningar, men skulle (kanske just därför) vara väldigt tacksam for nâgra minuter av er tid! (For att inte tala om hur nyfiken jag är...). Den som vill tala on hur de hittade hit eller säga ngt annat bloggrelaterat är givetvis varmt välkommen att berätta även det - kommentarsfältet är ytterst öppet!
Kom igen! Hjälp mig!

2 commentaires:

annannan a dit…

Inte nödvändigtvis mindre av något.

Fransk vardag tycker jag är oerhört intressant.

Och jag vill läsa om butikens tillkomst och filosofi etc.

Jag hittade till dig via kommentarsfältet hos Thomas Nydahl

Fransyskan H a dit…

Hos Thomas Nydahl! Det var intressant. Butikens alla om och men kommer det mer av sâ smâningom. Förhoppningsvis tidigare än senare. Tack för att du tog dig tid att svara!