Pages

mardi 22 mars 2011

Fyra strumpbyxor, check

Inhandlade alltsâ. Fy tusan vad det är dyrt med strumpbyxor, check. Men vill man vara fin fâr plânboken lida pin, eh?
Check, hur som helst, (även fast jag betalade just detta kontant.... haha. Humor jag förmodligen endast delar med mig själv...).
- funderat över vad packa ned, check
- kommit fram till att en kjol mâste fâllas och att jag inte hinner det just nu, check
- och konstaterat att jag inte heller hinner packa som jag tänkt (varför tänker jag alltid mycket mer än jag hinner?!), check
- för snart ska jag springa och hämta Lillan för en teaterföreställning - ja! teaterföreställning, 30 min hâller det pâ, pâ finaste stora teatern och det skall bli spännande - lagt biljetterna i väskan, check

Mao över till ikväll:
- packa i vanlig ordning fram emot smâtimmarna
- äta
- sova.

Ja, ocksâ mâla naglarna med. Ska det va sâ ska det.
Phu. Ovan inlägg kallas "auto-motivation-för-att-inte-fâ-ângest-över-att-veta-att-man-ska-vara-borta-resten-av-veckan"-strategi.

För att avsluta i samma ton som det pâbörjats: Här kommer en bild pâ bästa nagellacket just nu. So Laque! frân Bourjois. Inte svindyrt, hâller super (till skillnad frân Chanels alla specialkollektionsfärger som bara är totalt värdelösa).



Det ena heter Santal opulent, det andra Dangeureusement rouge. Bara det. Farligt rött.

Aucun commentaire: