Pages

mardi 15 mars 2011

Kolla kolla!

I serien, här sitter jag i min leopard-t-shirt och lâtsas att det är vâr, samtidigt som jag testar hur photobooth fungerar pâ min finfina dator samtidigt som jag jobbar pâ den andra datorn (eller snarare just för att jag behöver ta en paus frân jobbandet för att vila min snart överkokade hjärna genom att endast fâ leka med photobooth?).

Hursom, se! Se vad vitt och fint det blivit bakom mig. I bloggvärlden just nu gâr vâgen "jämlikhet i vardagen". Jag kommer inte hoppa pâ den, men däremot kan jag säga: Âh! vad glad jag är att vi inte är jämlika just med det här att mâla, annars skulle allt ta mycket mycket längre tid... Än är vi inte ens halvvägs med fixandet pâ det här stället, men oj! vilken skillnad det hunnit bli här under veckan jag var borta. Kvällen innan jag âkte lät det sâhär:

Hon: Du... jag tänkte pâ det här med vitt. Alltsâ, allt ska absolut inte vara vitt här, men du har nog rätt i att de nya bjälkarna absolut kan fâ bli vitmâlade, det är ju ändâ bara fake-brun-laserade sâ det är ju inte att förstöra nâgot genuint i vilket fall som helst och, ja. Det skulle nog helt enkelt bli mycket ljusare med vitt.
Han: Ah! Eftersom du var sâ helt emot idén sist ville jag inte insistera, men tycker du ocksâ det, ja dâ är vi överens!

Mer behövdes ej. Vitt!


Ja. Titta noga, ni har helt rätt. En vit adventsstjärna är en vit adventsstjärna. 

Aucun commentaire: