Pages

mercredi 2 mars 2011

Times are a'changing

Jo ni. Det är mânga vindar som blâser just nu. Mer om detta sâ smâningom.
Människor som stâr inför förändringar är ett ämne som är mycket intressant i sig att studera pâ nära âll. Sâ mânga olika attityder, sâ olika reaktioner. Endel, jätterädda. Andra alltid öppna för de nya förutsättningar ändringarna kommer innebära - ser alltid the new opportunities som det nya kan tänkas erbjuda, som man säger inte sant, worldwide...
För egen del inser jag alltmer att jag har ett oändligt stort behov av ständig och kontinuerlig förändring, det förutan mâr jag lika dâligt som människor runt omkring mig, just nu, kan mâ. En annan sak är klarhet och tydlighet, det har jag lika mycket behov av som vem som helst. Väntetid, värsta situationen, alldeles för otâlig.
Mer om även detta - senare. (Detta blev ju väldigt kryptiskt och det var inte hela meningen!).

Aucun commentaire: