Pages

lundi 14 mars 2011

Googlesökningsförbättring önskas! - samt länktips

Alltsâ. "Google search i denna blogg" enligt rutan i högerspalten i all ära, men inte fungerar den ypperligt inte?

Har redan tidigare letat mig tillbaka utan succé (ibland med, skall tilläggas), och när jag nu ville finna min egen läseanteckning efter att ha läst J skriva om Johan Klings Människor helt utan betydelse inne hos Världen enligt J's. fina blogg - som jag tycker ni ska gâ in och titta närmare pâ -, sâ var det lättare sagt än gjort.

"Kling"?. Inget resultat. "Betydelse"?. Inte det heller. Tillslut fick jag gâ via tag-minne (vad säger man pâ svenska? Bokmärke?) - böcker 2010 och dâ. Tillslut. Här.

Nu är det ju dock inte sâ att alla inlägg har en tag man minns rakt av som böcker man läst och sedan skrivit om. Därför: Nâgon som har en idé om hur man kan förbättra chanserna till träff?
För idén "intern sökning" är ju lysande!

Aucun commentaire: