Pages

mardi 22 mars 2011

Tack C.

"Vad gäller bloggning är du verkligen ett föredöme, flera inlägg om dagen!", kommenterar Charlie och jag blir glad. Jag har saknat Charlies klipska och ofta väldigt roliga inlägg och hoppas hon nu är här för att stanna. 
Fast vet ni vad jag tror - jag tror egentligen att det är sâ här det ligger till med det där inläggandet. Dvs, jag tycker mig se ett mönster - var gâng jag tvekar pâ bloggens mening, tappar lusten, om jag känner omotivation etc, dâ finns tvâ möjligheter. Antingen blir jag tyst (vilket händer med jämna mellanrum). Eller sâ tar jag till omotivationsmedicinen nummer ett och pladdrar pâ för att inte bli tyst (vilket ibland gör att jag undrar vart jag är pâ väg...). Den senaste tiden har det helt klart pladdrats pâ och vi är pâ väg mot inläggsrekordsmânad. Vilket i sin tur kanske visar pâ att bästa bloggmedicinen är just det. Att inte fundera sâ mycket.

Aucun commentaire: