Pages

samedi 30 octobre 2010

Ska vi ge oss pâ ett pepparkaksbak eller?

Sa syrran.
- Eh, va? sa undertecknad.
- Ja! Jag skrev ju det pâ din blogg, när du skrev att det var 1a advent du kommer.
- Det har inte jag sett?
- Men det gjorde jag. Jag har tom sett den flera gânger själv.
- Vad säger du?

Fortfarande har jag inte sett röken av en pepparkaksbakskommentar, men givetvis säger jag: Ja! Klart vi ska!

Och jag hoppas att det inte bara är den kommentaren som gâtt upp i rök, för det vore ju för trâkigt.

4 commentaires:

Maria a dit…

Ja märkligt.....nu ser jag givetvis det inte heller, men är SÄKER på att jag såg det precis när jag skrivit!??! Hursom, så ger vi oss på bak, får se hur många plåtar de små uppskattar att hålla på.......

Maria a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Fransyskan H a dit…

Och kristyr, jaaaa! kristyr!

Maria a dit…

Oj oj,du vill ge dig på avancerade saker syster;-)