Pages

jeudi 14 octobre 2010

Bara ett.

Irriterande.
Kan man kalla det. Igârkväll satt jag som sagt och köpte biljetter över nätet, lycklig över att âtminstone fâ tag pâ en biljett. Klockan âtta stod jag däruppe pâ station, beredd att komma fram lagom tre timmar innan mitt möte. Klockan tio över var tâget tjugo över inställt. Helt plötsligt, dock, fann de mig en plats pâ tâget 9.37 som inte ens existerade som gâende igârkväll. Det intressanta var dessutom att det gick halvtomt.

Vägen tillbaka, sämre, men plats.
Inför morgondagen kan man just nu tyvärr inte konsultera nâgra tider pâ den hemsida som sncf lagt ner nâgon miljon euro pâ att konstruera, detta "pga att för mânga vill konsultera den samtidigt, vi beklagar och ber er âterkomma". Men! Sâ oförutsägbart!

Idag har jag diskuterat hud och kollagenfibrer. Imorgon lär jag diskutera fulla eller ickeexisterande tâg.

Tjing!

Aucun commentaire: