Pages

samedi 16 octobre 2010

Hotelsaker man blir glad över

När man använder hotel mycket med jobbet blir man barnsligt glad för följande: Kaffe pâ rummet!
Nescafé + vattenkokare kör vissa med eller, som idag, tack vare att jag igârkväll sâg en minirad pâ fakturan: de tar gratis upp kaffe till rummet (om ej skippar jag och sover lite till - sitta bland folk före kaffe gâr inte).
För den servicen avsäger jag mig gladeligen ALLT annat.

Skall tilläggas att jag idag faktiskt godgör mig av strejken: eftersom nästan allt är inställt tvingas jag ta mig till tâgen strax efter lunch istället för ikväll och hinner träffa de käraste nâgon timma mer innan det bär iväg imorgon igen. Det kallar jag tur.

I övrigt ât jag en underbar gâslever till förrätt igârkväll sâ just i dessa dagar gâr det ingen större nöd pâ mig.
Den stackars rika flickan har âterfunnit sitt under nâgon dag bortappade leende. Och jag tycker mycket bättre om henne sâ.
God lördag!

Aucun commentaire: