Pages

mardi 16 novembre 2010

Icke definitivt tvärstopp - länktips

Om Lotta Lotass nâgonsin skulle behöva en föresprâkare sâ bbehöver hon inte leta länge; det finns redan en formidabel sâdan pâ bloggarnas stjärnhimmel. Redan under tidig sommar lyckades Jenny Maria inspirera mig till inköp av Den svarta solen, (det blev dock tvärstopp, men jag tror min analys är riktig och jag bidar min tid genom att helt enkelt invänta rätt tillfälle).

Nu gör hon det igen. Fâ uttrycker sig sâ ofantligt vackert som Jenny Maria. Fanns det ett bloggarnas stora skönhetspris att ge sâ ginge det omedelbart bums till formuleringarnas drottning (och bildtexternas).

Och jag finner mig här funderandes över om det kanske faktiskt fortfarande kan tänkas finnas ett sprättexemplar av Sparta att komma över.

Aucun commentaire: