Pages

vendredi 5 novembre 2010

Oh ja!

Nâgot att se fram emot! skriver A.M.O och sätter därmed precis den tanke jag tänkte imorse när jag sâg trailern upplagd av Populärkulturbloggen pâ pränt.

Nâgot i den fick mig att fâ gâshud.
Sedan jag sâg dem kyssas under Venedigfestivalen och tänkte jesus vilket par tänkte jag att det blir nog sjukäkulens gnistor ocksâ i filmen. Och tänkte oförhindrat pâ Eyes Wide Shute där Nicole Kidman och Tom Cruise slog benâdande gnistor - fytillsjutton vilken film - redan när man sâg den tänkte man det här kan aldrig gâ väl - och det gjorde det inte för Nicole och Tom, ibland blir nakenheten outhärdlig och den offentliga än värre - och tänkte ocksâ att hoppas det blir enda likheten med deras historia. Det blev det inte.

Gnistorna är dock uppenbara:



Jag älskar Rapace.

Och i väntan pâ den - och här lär väl fâ väntas lite ytterligare, men den kommer ju givetvis komma även hit, det kommer den - tror jag jag ska leta upp Eyes Wide Shut DVD:n och se om. Film är bäst pâ bio, men se om det kan man även hemma - och för dem som ej sett filmen och därmed bara kan se den hemma sâ säger jag: Gör det. Fy vilken film - parproblematiken, mina vänner, parproblematiken.

Aucun commentaire: