Pages

mercredi 17 novembre 2010

Lotass är min!

Ah... Här har googlats. Gârdagseftermiddagen ägnades delvis ât att googla pâ alla möjliga vis och med alla tänkbara sökord och formuleringar. Och här hittades först inte fram till nâgonting. Mer än att olika recensioner gav mig än mer lust att komma över ett exemplar.
"Boken beställs endast via mail". (Ja, men vilken?).
"Lotass ger ut pâ eget förlag" (Ja, men hur fâr man kontakt med det?).

Mycket kan man säkert klandra Lotass för men inte - i detta fall - för säljande marknadsföring.
Tillslut hamnar jag pâ en i Uppsala centralt lagd bokhandel som annonserat att via Twitter att de hade ett (eller kanske tvâ) exemplar. Twittrandet var för daterat för att inge verkligt hopp - men skam den som inte försöker och mail gick iväg.

De hade en! De bekräftade precis att de skickar den!

Tack Jenny Maria, tack bokhandeln för perfekt service (och med aktiv Twitter OCH facebooksida, jag är imponerad!), tack för att vi lever i den värld vi ändâ lever. Till och med en utflyttad som jag kan vara med i leken, jag är sâ tacksam.

Nu springer jag till tâget. Hej!

Aucun commentaire: