Pages

dimanche 13 février 2011

Hur gick det sen?

I september ställde jag frâgan: Pilates, kan det vara nâgot?
Nâgra personliga tränare hittades ej, däremot googlades det vilt efter en DVD att köpa hem och tillslut hittade jag en som verkade lovande frân ett center i New York. Nâgra klick senare var det bara att vänta.

Och jag väntade. Eftersom ingen sällan är hemma om dagarna (nâja, dessa dagar mer än i höstas) hade jag bett om leverans till butiken. Ytterligare nâgra veckors väntan senare frâgade jag: Hrm, hrm. Du har möjligtvis inte sett en DVD med Pilates komma förbi här?
Nej. Eller... jag slängde nâgot som kom för ett tag sen, jag trodde det var nâgon reklamgrej...

Sedan dess har inget skett, och nu är det mao bara att börja om. Har nâgon vidare tips mottages dessa tacksamt!

Aucun commentaire: